www.salon-madlen.pl
Waluty:
sklep odzieżowy,tanie ubrania online,odzież damska online,odzież męska sklep internetowy
<
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Zwroty lub wymiany są dozwolone pod warunkiem, że klient zakupił produkt za pośrednictwem naszego zamówienia pocztowego, centrum obsługi telefonicznej lub witryny internetowej i nie upłynęło w ciągu 30 dni od daty pierwotnej faktury.

Przed zwróceniem towaru, najpierw skontaktuj się z nami, aby omówić problemy, z którymi masz 90% czasu, abyśmy mogli rozwiązać problem, bez konieczności wysyłania czegokolwiek.

Polityka zwrotów

Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Brudne przedmioty zostaną zwrócone klientowi, bez oceny.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo, wszystkie paczki powinny być wysyłane za pomocą metody możliwej do śledzenia, takiej jak US Mail Delivery Confirmation, UPS lub Federal Express. nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zagubione w tranzycie.

Wszystkie zwracane produkty należy przesłać na adres wysyłki, który wyślemy do Ciebie e-mailem. Gdy otrzymamy przedmiot z powrotem, wyślemy Ci żądany przedmiot wymiany bez pobierania żadnych dodatkowych opłat za wysyłkę.

Po otrzymaniu zwrotu, prosimy o przesłanie do 5 dni roboczych na zwrot lub wymianę.

Wymiana walut

Przyjmujemy wymiany na niewłaściwy rozmiar lub kolor w ciągu 15 dni od daty pierwotnej faktury. Skontaktuj się z nami za pomocą swojego identyfikatora zamówienia, a jeden z członków naszego zespołu Ci pomoże. Jeśli chciałbyś wymienić przedmioty na inny styl, musisz zwrócić swoje przedmioty do ponownego wykorzystania (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamów styl, który preferujesz.

Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

Anuluj zamówienie

Anulowanie zamówienia należy zgłosić przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 24-48 godzin po złożeniu zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Nadzieję, że rozumiesz w tym kluczowym punkcie. Żądania po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszą Polityką zwrotów.

Powrót